donderdag 13 augustus 2015

Naschrift

Van Dordrecht naar Saint-Jean-Pied-de-Port 



Ik ben gelukkig en dankbaar dat ik deze pelgrimstocht tot een (voorlopig) goed einde kon en mocht brengen. Ik besef dat dat niet zo vanzelfsprekend is. Veel mede-pelgrims moesten vanwege de hittegolf, spierblessures of voetproblemen voortijdig naar huis terugkeren.
Deze tocht heeft mijn leven zeker verrijkt. Ik heb vele mooie momenten meegemaakt, maar ook zwakke momenten gekend. Maar op die momenten - het kan geen toeval zijn - gebeurde er steeds iets waardoor ik weer kracht en moed kreeg om door te gaan. Daarbij speelde de steun van het thuisfront en van mijn mede-pelgrims een belangrijke rol.

Hierbij wil ik daarom iedereen bedanken die mij via e-mail, gebed, het branden van een kaars of op andere wijze heeft gesteund; mijn familie, vrienden, oud-collega's en andere bekenden. 
In het bijzonder wil ik ook alle pelgrims bedanken die ik op mijn tocht mocht ontmoeten. Voor hun gezelschap en vriendschap, voor hun wijze adviezen en voor hun steun op de moeilijke momenten. 


Je veux remercier toutes les pelerins j'ai recontre. Merci pour votre compagnie et amitie, pour votre avis prudents et votre soutien aux moments difficiles pour moi.
Merci beaucoup!

I wish to thank all pelgrims I met. Thanks for your company and friendship, for your wise advises and your support at the moments when it was difficult for me.
Thank you very much!

Peter 

peter.bokelaar@kpnmail.nl 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten